Spelning i Skogsbo! :D

Hade spelning med Vilma idag i skogsbo! :D Vi spelade 8 låtar tror jag, för pensionärer! Sen fick vi betalt också! 100:- var, haha! Det är mycket när man inte förväntade sig pengar alls!
Jag tror att de gillade oss i alla fall! :) Någon grät lite grann, andra blundade och lyssnade, vissa smålog och vissa nickade mot varandra lite sådär. Ni förstår! Tror jag!
-
Låtarna vi körde var Har du kvar din röda cykel, Make you feel my love, Streets of London, Himlen är oskyldigt blå, Jolene, Through the kaleidoscope, Hometown glory, och sen tvingade de oss att köra en till. Då blev det How to save a life! Dessutom fick jag spela på mitt egna piano, så det var behagligt! :) Och Vilma sjunger skitbra!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0